vineri, 18 decembrie 2009

Say it again: It's Snowing!!!

Oh what a wonderful life and the snow makes it perfect^^


Cum stateam eu linistita in patutul meu caldut in dimineata magica, si incercam sa ma trezesc dar ceva ma tragea inapoi, ceva ma impedica sa ma trezesc si acel ceva era caldura si confortul din acel moment, am intors putin capul spre geam si am vazut miracolul de Craciun. Ningea. Ningea cum n-am mai vazut in ultimii 2-3 chiar 4 ani. Fericirea simtita in acel moment era nemarginita, era fara limite deoarece ne asteapta Un Craciun Alb


Ah ce fericire pe mine ca ninge.
Cismigiul, care deja era decorat pentru Craciun, impreuna cu aceasta zapada a devenit magic, irezistibil de frumos. Imi face placere sa ma plimb prin Cismigiu indiferent ca inghet de frig si nu imi mai simt degetele sub nici o forma

Vinul fiert ma incalzeste in aceste momente. Tinand acel paharel, sau acea cana, de vin fiert in mana imi incalezea atat sufletul cat si corpul. Ah ce buna e si turta dulce, la fel si acele lollipops multi colore. Patinoarul este numai bun acum, dar mai asteptam sa vina prietenii ca sa ne distram. Sa organizam un snowball fight, sa castig acel snowball fight. Sa am nasucul inghetat si sa nu-mi mai simt fata, dar sa fiu fericita, sa ramana blocan un zambet pe chipul meu.



Sa mergem dupa in Valea Regilor, la localul meu preferat unde au cea mai buna narghilea cu cirese. Un vin fiert langa acea narghilea face totul sa fie perfect. Ah caldura emanata de narghilea, prietenii din jurul meu, glumele specifice. Ah ce atomesfera placuta, ce sentiment de neuitat si amintiri placute.


Ah never forget those snowy days

3 Comments:

  1. stefgod said...
    Adevarat :D chiar e marfa rau acolo :X :D da mai buna a fost de lamaie atunci ^_^
    Barzu Anca said...
    da stim stim.. dar tot cireasa rulez^^
    Anonim said...
    cand mergem la narghilea pe strada e cv de genu:"ce narghilea luam?....de cirese nu?"....u got to get used to it:P:*




    mitzu.

Post a Comment